Nasza witryna logowania może przechować niewielką ilość danych w Państwa przeglądarce aby polepszyć komfort użytkowania. Dzięki temu będziemy mogli zmniejszać ilość danych które trzeba podać przy logowaniach oraz pozyskiwać informację na temat wykorzystania strony, celem jej dalszego ulepszania. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na te działania.
Opublikowano 2025-06-18. Przeczytasz w ok. 6 min.

Nowości w systemie Weles 3 - od 2025-06-23

Uprzejmie informujemy, że w systemie Weles 3 wprowadzimy nowe możliwości.
Lista zmian, które będziemy wprowadzać w dniu 2025-06-23 znajduje się poniżej:

  • Wydruki > Zasób > Rozliczenie > ulepszenia wydruku
  • Wydruki > Zasób > Lista głosowania obecności > pole Dane właściciela > brak
  • Wysyłka e-mail > dodawanie indywidualnego dopisku w tytule maila.
  • Wysyłka e-mail > tagi funkcyjne w mailach
  • Wysyłka SMS/Push > godziny wysyłek
  • Wysyłka SMS/Push > nowy filtr wg danych lokali
  • Wysyłki SMS pilne będą realizowane całą dobę.
  • Pole Data - edycja daty w polu / kalendarz.
  • Menu funkcje > Księguj należności > dodamy możliwość zmiany DK korekty
  • Dekrety > Dodaj/Edytuj dokument > filtrowanie podpowiedzi
  • TMD > Rozrachunki > dodamy przycisk płatności on-line
  • TMD > prezentacja daty ostatniego księgowanego WB
  • Administracja > Liczniki - przywrócenie widoku zużyć za wszystkie okresy w systemie.
  • Menu Zasoby > Edytuj właścicieli > Usuwanie właściciela z lokalu > dodatkowa ochrona
  • Łączenie zeskanowanych > podział skanów na miesiące w zakładce Przyłączanie i Rozłączanie.
  • Łączenie zeskanowanych > poprawa nazw na Obieg dokumentów
  • Menu funkcje > Style wydruków - dodanie nowego - domyślne wartości.

W dniu 26.06.2025 (CZWARTEK) o godzinie 11.00 odbędzie się Webinarium, na którym zaprezentujemy wprowadzone zmiany.
Webinarium będzie dostępne pod tym linkiem: https://meet.google.com/oxi-gkoz-try
Webinarium będzie nagrywane, a nagranie zostanie udostępnione na portalu wspolnota.edu.pl

Pozdrawiamy,
Zespół Weles

Szczegółowy opis zmian:

Wydruki > Zasób > Rozliczenie > ulepszenia

W wydruku Rozliczenie dodaliśmy możliwość zmiany tytułu tabeli oraz dodatkową kolumnę Wykonanie, w której można pokazać procentowy udział kosztów w przychodach lub na odwrót.

wydruk
wydruk

Wydruki > Zasób > Lista głosowania obecności > pole Dane właściciela > brak

W polu Dane właściciela dodaliśmy opcję Brak, która umożliwi generowanie list głosowań bez danych właścicieli, z samym numerem lokalu.

lista

Wysyłka e-mail > dodawanie indywidualnego dopisku w tytule maila.

W przypadku gdy odbiorca dokumentu wymusza podanie w tytule maila, dopisku na przykład opisującego nr umowy, to można go teraz dodać w:
Menu zasoby > Edytuj dane właścicieli > Pole E-mail prefix
Prefix doda się do każdego wychodzącego maila.

mail122

Przykład:
mail22

Wysyłka e-mail > tagi funkcyjne w mailach

Dodaliśmy tagi, które będą podmieniane na realne wartości w tytule i treści maila.
Dzięki temu można tworzyć spersonalizowane wiadomości dopasowane do konkretnego zasobu lub właściciela.

Dostępne tagi:

  • {{WM}} – zostanie podmieniony na nazwę zasobu.
  • {{MIE}} – zostanie podmieniony na nr pierwszego alfabetycznie lokalu przypisanego do kartoteki właściciela.
  • {{NAZ}} – zostanie podmieniony na nazwę właściciela/kartoteki.

Przykład w wysyłce:
mail1

Przykład otrzymanej wiadomości:
mail2

Wysyłka SMS/Push > godziny wysyłek

Wysyłka SMS/Push > nowy filtr wg danych lokali

Wysyłki SMS pilne będą realizowane całą dobę.
W wysyłce dodaliśmy kolejny nowy filtr: Wg danych lokali – którym można filtrować kartoteki lokali pod względem przypisanych do nich danych lokali.

sms

Pole Data - edycja daty w polu / kalendarz.

We wszystkich polach z datą dodaliśmy możliwość ustawienia dnia za pomocą kalendarza.

data

Korekty i rozliczenia można teraz księgować w całym, ostatnim, korygowanym/rozliczanym miesiącu.
(przed zmianą można je było księgować na ostatni dzień miesiąca lub później)
(teraz można od 1 dnia miesiąca ustawionego w polu Data)
Ważna zmiana!!

dk

Dekrety > Dodaj/Edytuj dokument > filtrowanie podpowiedzi

Podczas księgowania, w polu Treść, podpowiedzi będą filtrowane, w miarę wpisywania tekstu.

dekret

TMD > Rozrachunki > dodać przycisk płatności On-line

TMD > prezentacja daty ostatniego księgowanego WB

W podglądzie właściciela dodaliśmy:

  • przycisk płatności online w zakładce Rozrachunki.
  • informację o ostatnim księgowaniu wyciągów bankowych.

rozrachunki

Administracja > Liczniki - przywrócenie widoku zużyć za wszystkie okresy w systemie.

Przywróciliśmy widok sumarycznych zużyć za lata wsteczne (bieżący + 2 lata wstecz).

liczniki

Przy usuwaniu właściciela z lokalu, system sprawdzi, czy liczniki są zamknięte – jeśli nie, to zwróci błąd.
Ma to na celu zlikwidowanie sytuacji, w których mamy zużycie w lokalu bez przypisanego właściciela.

właściciel

Łączenie zeskanowanych > podział skanów na miesiące w zakładce Przyłączanie i Rozłączanie.

Łączenie zeskanowanych > poprawa nazw na Obieg dokumentów

Zmieniliśmy nazewnictwo w tym oknie oraz dodaliśmy podział dokumentów czekających na zaksięgowane – na dni.

obiegdoku

Tworząc nowy styl wydruku, pola zostaną uzupełnione domyślnymi wartościami.