Uprzejmie informujemy, że w systemie Weles 3 wprowadzimy nowe możliwości.
Lista zmian, które będziemy wprowadzać w dniu 2025-06-23 znajduje się poniżej:
W dniu 26.06.2025 (CZWARTEK) o godzinie 11.00 odbędzie się Webinarium, na którym zaprezentujemy wprowadzone zmiany.
Webinarium będzie dostępne pod tym linkiem: https://meet.google.com/oxi-gkoz-try
Webinarium będzie nagrywane, a nagranie zostanie udostępnione na portalu wspolnota.edu.pl
Pozdrawiamy,
Zespół Weles
W wydruku Rozliczenie dodaliśmy możliwość zmiany tytułu tabeli oraz dodatkową kolumnę Wykonanie, w której można pokazać procentowy udział kosztów w przychodach lub na odwrót.
W polu Dane właściciela dodaliśmy opcję Brak, która umożliwi generowanie list głosowań bez danych właścicieli, z samym numerem lokalu.
W przypadku gdy odbiorca dokumentu wymusza podanie w tytule maila, dopisku na przykład opisującego nr umowy, to można go teraz dodać w:
Menu zasoby > Edytuj dane właścicieli > Pole E-mail prefix
Prefix doda się do każdego wychodzącego maila.
Przykład:
Dodaliśmy tagi, które będą podmieniane na realne wartości w tytule i treści maila.
Dzięki temu można tworzyć spersonalizowane wiadomości dopasowane do konkretnego zasobu lub właściciela.
Dostępne tagi:
{{WM}}
– zostanie podmieniony na nazwę zasobu.{{MIE}}
– zostanie podmieniony na nr pierwszego alfabetycznie lokalu przypisanego do kartoteki właściciela.{{NAZ}}
– zostanie podmieniony na nazwę właściciela/kartoteki.Przykład w wysyłce:
Przykład otrzymanej wiadomości:
Wysyłki SMS pilne będą realizowane całą dobę.
W wysyłce dodaliśmy kolejny nowy filtr: Wg danych lokali – którym można filtrować kartoteki lokali pod względem przypisanych do nich danych lokali.
We wszystkich polach z datą dodaliśmy możliwość ustawienia dnia za pomocą kalendarza.
Korekty i rozliczenia można teraz księgować w całym, ostatnim, korygowanym/rozliczanym miesiącu.
(przed zmianą można je było księgować na ostatni dzień miesiąca lub później)
(teraz można od 1 dnia miesiąca ustawionego w polu Data)
Ważna zmiana!!
Podczas księgowania, w polu Treść, podpowiedzi będą filtrowane, w miarę wpisywania tekstu.
W podglądzie właściciela dodaliśmy:
Przywróciliśmy widok sumarycznych zużyć za lata wsteczne (bieżący + 2 lata wstecz).
Przy usuwaniu właściciela z lokalu, system sprawdzi, czy liczniki są zamknięte – jeśli nie, to zwróci błąd.
Ma to na celu zlikwidowanie sytuacji, w których mamy zużycie w lokalu bez przypisanego właściciela.
Zmieniliśmy nazewnictwo w tym oknie oraz dodaliśmy podział dokumentów czekających na zaksięgowane – na dni.
Tworząc nowy styl wydruku, pola zostaną uzupełnione domyślnymi wartościami.
Wydruki > Zasób > Lista głosowania obecności > pole Dane właściciela > brak
Wysyłka e-mail > dodawanie indywidualnego dopisku w tytule maila.
Menu funkcje > Księguj należności > dodać możliwość zmiany DK korekty
Administracja > Liczniki - przywrócenie widoku zużyć za wszystkie okresy w systemie.
Menu Zasoby > Edytuj właścicieli > Usuwanie właściciela z lokalu > dodatkowa ochrona
Łączenie zeskanowanych > podział skanów na miesiące w zakładce Przyłączanie i Rozłączanie.
Menu funkcje > Style wydruków - dodanie nowego - domyślne wartości.