Dotychczas po wygenerowaniu dostępu dla właściciela trzeba było samodzielnie skonstruować stosowny wydruk i dostarczyć go do właściciela aby mógł on zacząć korzystać ze swojego podglądu.
Obecnie można już w ustawić automatyczne powiadamianie i nadawanie dostępów. Powiadamianie ustawione jest domyślnie. Automatyczne nadawanie dostępu wymaga ustawienia właściwej opcji.
Jeżeli opcja powiadamiania jest włączona, powiadomienia do właścicieli będą wysyłane nie częściej niż raz na 30 dni i nie wcześniej niż 30 dni od ostatniego logowania właściciela. Powiadomienie będzie zawierało informację o możliwości zalogowania się do systemu oraz link umożliwiający uzyskanie numeru użytkownika (jako potwierdzenie tożsamości trzeba będzie podać swoje imię, zgodne z wpisanym w systemie). Po uzyskaniu umeru użytkownika można skorzystać z odzyskiwania hasła przez mail, jeżeli zajdzie taka potrzeba.
Z punktu widzenia administratora wystarczy włączyć opcję nadawania dostępu i uzupełnić adresy e-mail właścicieli - o resztę zadba już sam system.
Z punktu widzenia właściciela lokalu nie trzeba będzie już pamiętać aby raz na jakiś czas zalogować się do systemu - system będzie sam o tym przypominał.
Pierwsze wysyłki powiadomień będą realizowane od 2020-02-01. w pierwszym tygodniu będziemy ograniczać ilość realizowanych wysyłek aby móc potwierdzić poprawność działania usługi. Jeżeli nie będzie nieprzewidzianych problemów w kolejnych tygodniach będziemy zwiększać wolumen aż do uzyskania nielimitowanej przepustowości.
Planujemy, że do końca marca każdy z właścicieli z dostępem i adresem e-mail otrzyma od nas pierwsze takie powiadomienie.